loading...

موسیقی احساس کره !

امیدوارم لحظات خوشی در وب مون داشته باشد ^_^ نظر فراموش نشه 😍 ( پیام های توهین آمیز تایید نمیشود )

بازدید : 520
دوشنبه 4 اسفند 1398 زمان : 9:11

با یک پست خبری دیگه درخدمت تون هستیم. این بار قرار ۱۰ سریال پر مخاطب در آسیا بهتون معرفی کنیم . طبق معمول بنده هیچ دخالتی در انتخاب یا رتبه بندی سریال‌ها نداشتم . این بار سعی کردم مرجع اصلی پست براتون بیارم امیدوارم هیچ سک و شبهه‌‌‌ای به وجود نیاد !

تجزیه و تحلیل رتبه بندی از نظر خودم در قسمت پی نوشت بیان کرده ام . امید دارم براتون سودمند بوده باشد .

سریال برتر کره‌‌‌ای که در سال ۲۰۱۸_۲۰۱۹ مورد استقبال مردم آسیا شدند عبارت اند از :

1_ هتل دل لونا

2_ منشی کیم چشه؟

3_ زندگی خصوصی او

4_ مرده دونده

5_نوازش قلب

6_خوشگل گانگلنام

7_پسر روان سنج

8_ حالا با عشق تمیز کن

9 _ گابلین

10_ داستان مینگلان

تجزیه و تحلیل رتبه بندی‌ها

پ.ن ۱: اگر یادتون باشه دقیقا سه سریال منشی کیم چشه، هتل دل لونا و زندگی خصوصی او جز محبوب ترین سریال‌های کره‌‌‌ای در آمریکا نیز بودن با این وجود میشه برداشت کرد اکثر مردم خواستار سریال‌های عاشقانه با ریتم آرام ( بدون استرس و خشونت ) هستند!
پ.ن ۲: هتل دل لونا = یک سریال کمدی ترسناک که رفته رفته به یک درام عاشقانه تبدیل میشه . این سریال جز سریال‌های ماورایی _ فانتزی نیز بود است . وجود ملکه جذاب کی پاپ یعنی ایو و حضور بازیگران مهمانی از جمله کیم سوهیون، لی جونگی، سولی و.....‌بر محبوبیت این سریال افزود است .
بنظرم سریال شروعی طوفانی داشت اما رفته رفته از هیجانش برای من کم شد و تم عاشقانه بر سایر ژانر‌های سریال غالب شد . در کل سریال قشنگ و آموزنده بود و بنظرم ارزش یه بار دیدن داره .
پ.ن۳: منشی کیم چشه و زندگی خصوصی او= میان این همه سریال پزشکی، اکشن ، هیجانی هر ساله تعداد زیادی سریال‌های کمدی _ عاشقانه در کره ساخته میشود.ولی اینکه چرا میان این همه سریال این دو سریال تا این حد در آسیا و آمریکا محبوب شدند ممکنه برای همه مون جای سوال بوده باشد ؟!
بنظرم حضور ملکه کی درام پارک مین یانگ و شیمی‌فوق العاده که با پارتنر‌هاش ایجاد میکنه به هیچ عنوان قابل انکار نیست . اگرچه شاید این دو سریال برای خیلی از ما کلیشه‌‌‌ای بنظر برسه ولی تا الان جز محبوب ترین سریال‌های کی دراما در آسیا و آمریکا بوده است .
پ‌ن ۴: مرده دونده : گویا این یک برنامه تلویزیون که حتی تو کشور خودمون پر مخاطب . با این حال چون خودم یک قسمتش هم ندیدم نظر خاصی ندارم
پ.ن ۵ : نوازش قلب = این سریال هم جز سریال‌های کمدی _ عاشقانه با رگ و ریشه‌هایی از حقوق و وکالت . زوج اصلی این سریال همون زوج دوم گابلین و احتمالا قسمت عمده محبوبیت این سریال بخاطر این زوج جذاب ( سانی و فرشته مرگ ) بوده است .
پ.ن۶ : خوشگل گانگلنام : و این سریال هم جز سریال‌های کمدی _ عاشقانه می‌باشد.
پ.ن ۷ : پسر روان سنج = میان این همه سریال کمدی _ عاشقانه انصافا از انتخاب این سریال راضی ام . این سریال مثل بقیه سریال‌ها کمدی _ عاشقانه البته با رگ و ریشه از جنایی و معمایی 😊
خودم این سریال تازه شروع کردم و بنظرم واقعا سریال جالبی یه جورایی شبیه دو بونگ سون ولی امیدوارم جنبه معمایی و جنایی از اون قوی تر و کمدی _ عاشقانه از اون کم تر باشه.
پ.ن ۸ : حالا با عشق تمیز کن = و باز هم یک سریال کمدی _ عاشقانه دیگر .....
قسمت اولش حقیقتا منو جذب نکرد ولی اگر طرفدار سریال‌های کمدی _ عاشقانه هستید می‌تونه براتون جالب باشه .
پ.ن ۹ : گابلین = این سریال شاهکار کی دراما ست . میشه گفت این سریال هم جز کمدی _ عاشقانه است اما انصافا عاشقانه‌های این سریال بی نظیر.....با وجودی که سریال‌های عاشقانه زیادی توی کی دراما دیدم ولی عاشقانه‌های این سریال جز قشنگ ترین عاشقانه‌هایی بود که دیدم . کمدی سریال واقعا خوب و کافی بود و به تم درام صدمه نزد .
تیم بازیگری حرفه‌‌‌ای و آهنگ‌های متن زیبایی این سریال چندین برابر کرده بود .
در کل سریال شاهکاری پیشنهاد میکنم از دست ندید .
پ.ن ۱۰: خب حقیقتا من جدیدا علاقه پیدا کردم به سریال‌های درام . بنظرم این سریال‌ها آموزنده تر و قشنگ تر اند . با این وجود از میان این ۱۰ سریال سریال‌های پسر روان سنج و گابلین بنظرم شاهکار و به بقیه دوستان پیشنهاد میکنم این دو سریال حتما ببینید .

فتوشات های بی نظیر هان هیو جو _ ویژه تولد
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 234
  • بازدید کننده امروز : 235
  • باردید دیروز : 528
  • بازدید کننده دیروز : 529
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2200
  • بازدید ماه : 959
  • بازدید سال : 3642
  • بازدید کلی : 15152
  • کدهای اختصاصی